Język:
lang pl
Waluta:
0

Reduktory II i III generacji

Instalacja gazowa drugiej generacji montowana jest w samochodach posiadających jedno lub wielopunktowy wtrysk benzyny z katalizatorem oraz sondą lambda. Użytkownik steruje instalacją z wnętrza kabiny samochodu. System II generacji zbudowany jest z: wlewu gazu, przełącznika, zbionika LPG z osprzętem, miksera, reduktora - parownika, elektrozaworu, katalizatora z sondą lambda, regulatora przepływu (attuator) oraz układu sterująccego. W tym systemie mieszanka jest regulowana w zależności od pracy silnika.

Instalacja III generacji nadaje się do samochodów z wielopunktowym wstryskiem paliwa. Mieszanka paliwa z powietrzem powstaje przed zaworem ssącym. Budowa tego systemu instalacji gazowej jest następująca: zbiornik gazu wraz z osprzętem, wlew gazu, rozdzielacz gazu, przełącznik benzyna - gaz, sonda lambda, sterownik, regulator składu mieszanki oraz reduktor z elektrozworem. W instalacji wtryskowej usunięto mieszalnik, który zastąpiono dozatorem, a jego działanie odbywa się przy wykorzystaniu silnika krokowego.

Sortuj wg
Pokaż
BRC Blos podciśnieniowy
Do koszyka
Reduktor BRC AT90E SE 140 kW MTM
Do koszyka
Bestseller
Reduktor Emmegas ML-90  125kM
Do koszyka
Reduktor LANDI LE98 parownik
Do koszyka
Reduktor LOVATO RGE92 elektronik
Do koszyka
Reduktor LOVTEC Electronic
Do koszyka
Polecany
Reduktor Tomasetto Achille AT07 100HP
Do koszyka
Polecany
Reduktor Tomasetto Achille AT07 140HP
Do koszyka
Polecany
Reduktor Tomasetto AT 07 Super  190 kM
Do koszyka
(5/5), głosów: 1
Ocena strony
Copyright © 2013-2018 P.H.U. LPG AUTO GAZ
Realizacja artnex.pl
agsiedlik.pl
X
Potrzebujesz porady?
Oddzwonimy do Ciebie w ciągu kilku minut.
Podaj swój numer telefonu
16 klientów dzisiaj zamówiło rozmowę z nami.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych.
Tylko oddzwonimy.