Język:
lang pl
Waluta:
0

Reduktory II i III generacji

Instalacja gazowa drugiej generacji montowana jest w samochodach posiadających jedno lub wielopunktowy wtrysk benzyny z katalizatorem oraz sondą lambda. Użytkownik steruje instalacją z wnętrza kabiny samochodu. System II generacji zbudowany jest z: wlewu gazu, przełącznika, zbionika LPG z osprzętem, miksera, reduktora - parownika, elektrozaworu, katalizatora z sondą lambda, regulatora przepływu (attuator) oraz układu sterująccego. W tym systemie mieszanka jest regulowana w zależności od pracy silnika.

Instalacja III generacji nadaje się do samochodów z wielopunktowym wstryskiem paliwa. Mieszanka paliwa z powietrzem powstaje przed zaworem ssącym. Budowa tego systemu instalacji gazowej jest następująca: zbiornik gazu wraz z osprzętem, wlew gazu, rozdzielacz gazu, przełącznik benzyna - gaz, sonda lambda, sterownik, regulator składu mieszanki oraz reduktor z elektrozworem. W instalacji wtryskowej usunięto mieszalnik, który zastąpiono dozatorem, a jego działanie odbywa się przy wykorzystaniu silnika krokowego.

Sortuj wg
Pokaż
BRC Blos podciśnieniowy
Do koszyka
Polecany
Mini Kit LOVATO RGE090 - elektronik do 136kM
Do koszyka
Reduktor Emmegas ML-90  125kM
Do koszyka
Reduktor LANDI RENZO EC04  parownik
Do koszyka
Promocja
Reduktor LOVATO RGE220 Major - elektronik do 299kM
Do koszyka
Promocja
Reduktor LOVTEC Normal 1110 Electronic
Do koszyka
Promocja
Reduktor Tomasetto AT07 - moc do 100HP
Do koszyka
Promocja
Reduktor Tomasetto AT07 - moc do 140HP
Do koszyka
(4.5/5), głosów: 2
Ocena strony
Copyright © 2013-2019 P.H.U. LPG AUTO GAZ
Realizacja artnex.pl
X
Niestety jesteśmy poza biurem.
Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie,
kiedy wrócimy do pracy?
Podaj swój numer telefonu
30 klientów dzisiaj zamówiło rozmowę z nami.
Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych.
Tylko oddzwonimy.